Förslag till "ur garderoben"?

Har vart sol och värme hela dagen :D Big like!
 
Ska ta och och rida ut på Wilma barbacka i skogen och på grusvägarna idag. Riktiga skogsmullar har vi blivit faktist. Har ridit henne i paddock en ända gång sedan vi kom tillbaka hem från Kungsbacka. Och ska fortsätta rida ut på henne denna vecka, förutom Lördag och Söndag då vi tävlar.
Kanske tar några språng på gräset/i hagen där vi har uppsatta hinder innan helgen, vilket förmodligen blir på Torsdag. För imorgon kommer en vän, så planerar att vi tar en lång runda i skogen med ponnysarna :) 

Sedan när jag kommit in ska jag ta och skriva ihop ett inlägg om hästar jag tävlat "genom åren". Inte så värst många, men det är fler än bara Wilma och Kiara. Så det har ni att vänta er i alla fall!
Och om ni vill ha något "ur min garderob" så ge gärna förslag på vad ni vill se. Tävlingsschabraken har jag ju redan visat, så kommentera gärna lite fort nu så jag hinner fota det innan kvällen! :) 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta kort på ALLA dina kingsland och jw saker !! :)
Skulle vara jätte kul :)

Svar: Oj, det blir nog lite svårt att få med allting. Får ta och försöka fixa det någon annan dag när jag har mer tid! :)

2012-06-26 | 18:57:52
Postat av: Anonym

Dina stövlar kanske? :)

Svar: Har inte så "många". Så finns inte så mycket att visa :)

2012-06-26 | 21:43:11
Postat av: Hanna

Ta något ovanligt typ bett eller boots/benskydd :)

2012-06-28 | 11:33:09
URL: http://thirtyeight.blogg.se
Postat av: Fanny

Fina stövlar, benskydd och boots :)

2012-06-29 | 09:23:28
Postat av: Fanny

Fina stövlar, benskydd och boots :)

2012-06-29 | 09:23:30
Postat av: Fanny

Gärna dina stigbyglar men:D

2012-06-29 | 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0