Misslyckad shopping i Stenungsund...

Go'kväll var det nu ja!
Trots att jag gick upp strax efter 8-tiden imorse så har jag inte hunnit blogga någon gång under dagen... Vart tar tiden vägen undrar jag då?!
Har i alla fall haft en mysig dag med Jenni. Lyckades även ta oss uppåt i Sverige, nämligen till Stenungsund - För att shoppa kläder nu när rean är igång. Men hur många klädbutiker fanns där egentligen... ;) Med andra ord så blev inget köpt, haha! Too bad for us.

Behöver verkligen uppdatera min sommargarderob, så får ta och åka in till Nordstan imorgon om jag hinner. Där fanns ju ett antal fler butiker (typ 200st fler?). Men å andra sidan så kan plånboken få vila fram tills Falsterbo-veckan :)

Blev bara ett snabbis-inlägg nu, men får passa tiden bättre imorgon.
Ska ta och kolla på film med min syster nu. Godnattis på er!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Älskar eran blogg! den är jätte fin och ni skriver aldrig något tråkigt! Sörbys wilma är superfin!
Vem har gjort eran design?
// Lydia

Svar: Tack för dina värmande ord!Jag fixar med designen här på bloggen. Just nu är det dock bara en tillfälltig! :)

2012-06-28 | 12:05:08
URL: http://ponnyhopppare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0