Det flyter på...

Ponny och jag är hemkomna sedan några timmar tillbaka och min plan att rida henne sprack. Tiden flög iväg och jag fick andra saker att göra i väntan på mamma. Så för hennes del blev det vila idag, men för Kiaras del blev det lite hoppning i manegen! 

Har endast ridit Kiara en gång sedan jag flög av henne i Kungsbacka, och då red jag bara någon minut efter att Laura hade ridit henne. Så en gång på nästan tre hela veckor har jag inte ridit henne ordentligt. Märks att hon inte är genomriden på ett bra tag och hon blev glader när hinderna kom fram. Flöt på bra när vi hoppade och på något under tog hon ovanligtvis långa galoppsteg!
Mamma filmade så ska fixa en film och ladda upp under morgondagen!

Har några gulliga bilder från idag också som jag bjuder på -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0