Fixa för hemgång

Denna skolvecka har gått otroligt fort. Har slutat för dagen och precis tagit en lång dusch.
Ska städa rummet och packa lite för att sedan rida Wilma en stund, och vid 3-tiden lasta ponnyn och åka hem för helgen. Jag och mamma ska åka och heja på Sara och Brent på Söndag så jag skulle i vilket fall komma hem denna helg också. Så vi sade det att Wilma får åka med hem i tre dagar och får nya skor hemma samtidigt.
Blir därför körande hit och dit några helger nu, då jag tävlat och så börjar lovet nästa Fredag. Men efter lovet blir det nog lugnt med körandet eftersom jag kommer få hit en till ponny till skolan! :) LÄNGTAR!

Har fått paket på posten också som jag ska hämta ut sedan! Är inte helt säker på vad det är, men jag har mina misstankar som jag tror stämmer.
Alltid lika kul att få paket, speciellt om man köpt/beställt två eller flera saker så man inte vet vad det är. Hehe. Ni kan få gissa, och om någon gissar rätt får den länk på bloggen!

Nä, ska inte sitta här hela dagen (för det tar sjuttioelva år för mig att skriva ett inlägg), så får börja tänka på tiden nu och sätta igång med det ska som göras.
Har tyvärr inte systemkameran på skolan så kan inte ta några fräscha, bra bilder. Men kan försöka fixa bilder på när jag rider Kiara senare! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie Ejserholm

Din hjälm? ;)

2012-03-30 | 13:33:59
URL: http://weteam.blogg.se/
Postat av: Agnes Åberg

Tomac´s Roulette ?

2012-03-31 | 19:54:59
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0