FML

Så nu har vi kommit hem från hoppträningen, har inte varit hemma sedan halv nio imorse eftersom jag varit på praktik.

Träningen gick sådär, jag var trött och sur = jag blev irreterad på felen och inget blev bra. Men det var bra övningar för Brent och i sista gången fattade han lite vad han skulle göra i alla fall. Vet inte om mamma fotade eller filmade något det återstår att se. 

Nu ska jag spendera min natt med ett j*vla arbete, kommer vara död imorgon på praktiken. Efter praktiken imorgon åker jag direkt ner till Göteborg. Där möter jag upp min pv och så ska vi på bio, det kan jag trösta mig med men jag kommer vara död! 

Hörs imorgon genom tidsinställda inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0