John Whitaker Millenium

"Jag har kommit till den punkt i livet där jag inser att..." Fast riktigt så djup ska jag inte vara denna gång. Även om jag går emot mina egna ord. 

När jag köpte min John Whitaker Millenium kavaj förra året så sade jag klart och tydligt att jag aldrig kommer sälja den. Men jag ska nog göra det nu i alla fall. För den har blivit kort i armarna och i längden för mig, och så är den stor runt magen så det väckar sig under säkerhetsvästen.
Jag vet inte om den krympt längdmässigt, för jag har inte växt någonting... Men den har helt enkelt blivit för kort för mig. 

Så är det någon som är intresserad av den så hör av er!
Den är i strl 10, som en vanlig strl 34. Svart med JW-autografen på kragen och logga på ena armen. Pris diskuteras. Nypriset ligger strax under 2000-lappen.
Är även intresserad av annan kavaj i byte!

Passar lika bra på hoppbanan som dressyrbanan! :)

Kommentarer
Postat av: nataliew

Har en tävlingskavaj Jacson Linn, mörkblå med röd krage, strl 38 om du är intresserad :)

2012-05-30 | 17:58:59
Postat av: hanna

hej! jag kanske är intresserad men hör av mej mer i sånnafall :)

2012-05-30 | 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0