Plugg

Hej allihopa! Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, men har lite saker i skolan som måste bli klart. Så kvällen/natten spenderas med plugg, tur jag är ledig imorgon. 
 
Idag slutade jag halv tolv, stannade kvar i skolan och pluggade lite innan jag skulle till tandläkaren. Tandläkaren lagade min tandställning, dock gick den sönder på samma ställe igen efter ca 4h -.- !! Så måste ringa dem imorgon igen.. Efter jag varit hos tandläkaren åkte jag till torp köpcentrum runt 2tiden, fick köpt en tröja och halsduk. Vid tre hade jag tröttnat på torp så då tog jag bussen till mammas jobb istället. Där satt jag tills mamma slutade och sedan åkte vi in till torp igen. Då blev det present till pojkvän och mat som inhandlades. 
 
Var hemma strax efter åtta igen. Hästarna togs in, bytte täcke på Brent och gav dem mat och han vilar idag. Sedan har vi suttit vid datorn och beställt studentmössa, jag som har sådan beslutsångest gjorde att det tog lite tid. Sedan strax efter nio tiden satt jag bänkad i soffan framför revenge. Och här sitter jag än och ska stänga ner blogg.se för att börja plugga.
 
Godnatt alla söta läsare! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0