Behöver smakråd!

Ni brukar alltid vara till hjälp när Sara har svårt för att välja schabrak inför tävlingar. Så ni kan väl vara så snälla och hjälpa mig också denna gången? :D

Vet inte vilka två schabrak jag ska ha till helgen på Obelix.
Han passar i allting tycker jag, och därför är det så svårt att välja bort schabrak jag inte vill ha. Har samma schabrak ungefär var tredje-fjärde tävling, för varierar varje gång jag tävlar och har aldrig samma två gånger i rad. (Mest bara för att jag ska använda alla och inte stlita på bara en eller två). Men nu har jag "gått ett varv runt" och vet inte vilken färg jag är sugen på till helgen... Funderar på att ta de ljusblåa stövlarna, för dom har jag aldrig tävlat med på honom :) 

Smakråd?
Dessa schabraken har jag hemma, resten är på skolan.

Oranget Shockemöhle


Royalblått Scapa


Blått Whitaker


Union Jack Whitaker


Ljusblått Scapa


Rosa Scarpati


Vitt Kingsland


Brunt Whitaker


Blått Equipe
Kommentarer
Postat av: Anonym

Royal blå scapa( dör så sjukt snyggt det är) eller ljusblå scapa med dom ljus blå stövlarna( oxå sjukt snyggt) :D

2012-10-31 | 21:45:40
Postat av: anonymo :D

Den vita med ringarna o brun kant, o dina bruna stövlar så snyggt på er ihop. Eller USA oh bruna stövlar. :D Lycka till tjejen you are the best in the world :D :D :D

2012-11-01 | 08:15:54
Postat av: Hannah Cooper

Royalblått scapa!

2012-11-01 | 08:20:47
Postat av: Sandra

royal scapa och ljusblå scapa! :D

2012-11-01 | 10:18:27
URL: http://svanholts.blogg.se
Postat av: paulina

royal scapa med bruna stövlar,ljusblått scapa med ljusblåa tretornen:) :)

2012-11-01 | 11:08:50
Postat av: Wilma

Det Blåa Equipe :)

2012-11-01 | 12:13:05
URL: http://ponniryttaren.devote.se
Postat av: Wilma

Jag tycker du ska ha det ljusblåa Scapa och dina ljusblåa ttretorn stövlarna ;)

2012-11-01 | 12:42:14
Postat av: Sandra Ramtzén

Blå whitaker och vit kingsland :)

2012-11-01 | 13:36:22
URL: http://sandraramtzen.blogg.se
Postat av: Ella

Union jack whitaker tycker jag eller blått whitaker :D

2012-11-01 | 18:29:28
URL: http://topstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0