Världens bästa mormor och morfar!

Jag må då ha världens bästa mormor och morfar, såklart! Men idag slog de på stort och gav mig två tidiga julklappar. Eller egentligen fick jag en tidig julklapp igår, ett par (liknande) Dubarry-stövlar. Men de var för stora, och en storlek mindre hade blivit för små i foten på längden. Min syster fick likadana, för det var tänkt att vi skulle få dom nu innan jul eftersom det börjat bli så kallt. Som tur var passade dom henne så hon behöll sina, men "mina" kommer skickas tillbaka.

Min mormor och morfar har ingen koll på hästprylar och sånt, morfar är bara väldigt haj på det där med kvaliteen och mormor diggar snyggheten på allt. Så bra kombo tillsammans är dom ändå ;)

Var på Svensk ridsport imorse för att morfar skulle lämna tillbaka en sak han köpte förra veckan. Och då samtidigt skulle jag hämta en sak på skolan, så passade därför på att följa med så jag slapp ta moppen eller bussen dit.
Men väl på ridsport började jag prova ridskor - För jag hade tänkt att köpa ett par eftersom jag inte har några hela, som jag klagat på länge. Hittade ett par från Ariat som passade kanon... Och då tyckte morfar att jag kunde ta dom som tidig julklapp istället för att jag betalade dom själv! ♥ ♥
Sedan fick mormor någon snilleblixt och skulle köpa en tröja till Lina (min syster), så för att det skulle bli rättvist (enligt mormor) så fick jag också välja en sak till. Och då blev det ett pannband från Kingsland som jag spanat in tidigare men inte velat lägga pengar på ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0