Animo ~ Nook bianco ~

Jag har alltid varit utstickande med min utrustning, mer eller mindre i perioder. Men för det mesta har jag kört på något liknande som ljusblå Tretornstövlar eller rosa schabrak, att vara diskret har inte varit min grej. Det är väl tur att man förändras och ändrar stil, för numera gillar jag saker åt det stilrena hållet och vill inte sticka ut lika mycket.

Hittade ett par UNDERBARA Animo-ridbyxor som var pimpade på fickorna, men på ett stilrent sätt, och det gillar jag. Dom passar till allt men gör ändå outfiten lite tuffare. Och det bästa av allt är att de har supergrip på insidan av knäna vilket ger ett kanobra grepp i sadeln.

De är inte så billiga precis, men beställer man de från utlandet är dom lite billigare. Köpte ju dock två par vita ridbyxor under mässan nu, så får se över lite hur jag vill göra... ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0