Byta blogg & börja om på nytt

Egentligen hade vi tänkt att byta blogg för över en månad sedan. Tyvärr är Sara inte så high på designer och det dära som behövs fixas, så det är jag som alltid sköter kodning och det som kräver photoshop. Det har jag absolut ingenting emot, det tar bara längre tid och jag har inte alltid tid för att fixa iordning det som ska göras. Så det där med att byta blogg gick ju inte så bra som ni märkt. Jag är skittrött på alla fula designer som denna bloggen får gång på gång, blir aldrig nöjd med det jag gör. På den andra bloggen vi skapat är utseendet väldigt simpelt och jag kommer endast byta header när det behöver fräschas upp.

Om vi byter blogg får vi en nystart, en helt ny design och får börja bygga upp bloggen från början. Jag tror det är det vi behöver just nu, en nystart. Den andra bloggen är nästan helt klar och det är bara för oss att börja blogga där. Men jag har ändå lite svårt för att överge denna bloggen... 

Vad tycker ni? Ska vi byta blogg, starta om på nytt och satsa helhjärtat på den?
Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kommer fortsätta följa er oavsett om ni byter eller inte :)

2013-08-06 | 20:11:12
URL: http://Linnfredrikssons.blogg.se
Postat av: Izabella

Kommer bli väldigt konstigt att gå in på en ny blogg eftersom bag läst er blogg sen jag började rida Kia, men det som du beskriver kring den nya bloggen låter bra så jag tycker ni ska byta. Och som Linn skrev ovanför så kommer jag läsa bloggen oavsett :)

2013-08-06 | 20:24:26
Postat av: Sofia

säger som Linn!:)

2013-08-06 | 21:41:06
URL: http://zofiaolsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Håller med ovanstående, gör vad som känns bäst. Följer er oavsett vad ni väljer :-)

2013-08-06 | 22:12:51
URL: http://svanholts.blogg.se
Postat av: Angelica

Om ni är trötta på era egna designer och kanske tycker det är jobbigt att göra så säljer jag designer för billigt pris! (nästan gratis..)
Har gjort designen på www.medryttarnas.blogg och på min personliga www.angelicapettersson.webblogg.se . Vill ni veta mer så mejla mer än gärna! [email protected] :)
Kram! :)

2013-08-07 | 13:07:25
URL: http://medryttarnas.blogg.se
Postat av: sara björklund

gillar verkligen din blogg, så bra inspiration!
snälla kika in på min blogg å lämna en kommentar eller nån åsikt. vill jättegärna veta om ja ska göra nåt annat eller om nåt är bra :)
Tack så mycket, kram

2013-08-07 | 15:07:39
URL: http://nattstad.se/sarabjorklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0