Fortsätta blogga?

Ska jag fortsätta blogga? Varför & vad ska jag i sådana fall blogga om?

Det känns som ens bloggning längre inte uppskattas på samma sätt som det gjordes förr, och vi har tappat hundratals läsare vilket är oerhört tråkigt. Dock förståeligt eftersom vi inte bloggat det flitigaste under en längre period. Vi älskar er läsare, men det verkar som vi inte har de mest engagerade läsarna som gillar att kommentera. Kommentarer gör jättemycket för oss, det är inte bara statistiken som vi vill ska öka och öka, utan även att kommentarerna ska bli fler och fler.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kikade precis in här för första gången. Tycker bloggen ser riktigt fin ut, ska läsa lite mer om hästarna osv! Första intrycket var riktigt bra, vill gärna följa er! Jag tycker Verkligen att du ska fortsätta blogga, om ni bara fortsätter kämpa ordentligt kommer nog läsarna och kommentarerna tillbaka. Vet dock inte riktigt om vad, återkommer nog om den saken! ;) Snälla sluta inte blogga!

2013-08-03 | 21:39:39
URL: http://lisalignell.blogg.se
Postat av: malin

Nej inte sluta blogga då missar vi ju allt kul som händer om tävlingar träningar osv. Så sluta inte mvh malin

2013-08-03 | 22:09:07
Postat av: malin

Nej inte sluta blogga då missar vi ju allt kul som händer om tävlingar träningar osv. Så sluta inte mvh malin

2013-08-03 | 22:12:20
Postat av: paulina

nej sluta inte!

2013-08-04 | 00:35:45
Postat av: maja

klart du ska fortsätta!! vill följa din resa med fina celine :)

2013-08-04 | 10:34:48
Postat av: maritn

klart du inte ska sluta blogga. slutar du blogga kommer det inte va lika kul att läsa bloggen. den heter ju isabellai och sara inte bara sara det är inte samma grej om du slutar blogga.

så det är ingen bra ide :) !

2013-08-04 | 11:09:54
URL: http://martintheking.blogg.se
Postat av: Izabella

Tycker absolut inte du ska sluta blogga, har saknat dig här på bloggen de senaste dagarna :(

2013-08-04 | 18:07:32
URL: http://bellister.blogg.se
Postat av: sofia

fortsääääätt :D

2013-08-04 | 22:16:22
URL: http://zofiaolsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart du ska fortsätta blogga? :D
Ha frågestund? Thisorthat?

2013-08-05 | 01:07:03
Postat av: Tilde

Hoppas att du väljer att fortsätta blogga, för giller verkligen eran blogg super mycket och har läst den så länge nu så skulle vara tråkigt ifall att du slutade blogga här! Fast jag måste erkänna att jag inte är så duktig på att kommentera men de får jag skärpa mig med:D

2013-08-05 | 09:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0