27 februari

Hej, här ekar det tomt utav frånvaro från mig. Dessvärre ekar mitt huvud också tomt, noll inspiration till att blogga. Är fortfarande sjuk, eller rättare sagt så gör halsen fortfarande ont. Men har klarat mig igenom skolan idag, och Obelix fick springa av sig på linan under dressyrträningen förut. Så duktig var han, och skötte sig superbra!

Får se om jag rider honom imorgon eller om han får vila. Inte för att han egentligen behöver vila, men det var ett tag sedan han hade en dag ledig. Så är kanske skönt för honom att bara lunka runt i hagen hela dagen istället.
Har hoppträning på fredag i alla fall, och på söndag är det tävling! :D
Charmig (glad?) pålle jag har

Ska ta mig en snabb dusch och sedan lägga mig i sängen och kolla på film. Lär inte kunna somna med en gång för jag tog en tupplur på tre timmar under eftermiddagen, så har fått sovit dom timmarna redan. Börjar inte så tidigt imorgon heller (8:40) och behöver inte gå upp förrens vid 8-tiden. Blir bara degig i huvudet om jag sover för länge på nätterna... Så har ett par timmat till godo innan jag behöver ha somnat. Skönt att bo på skolan och inte behöva passa busstider osv på morgonen! ;)
Kommentarer
Postat av: Julia

Vad äter obelix/kiara för kraftfoder?

Det finns en uppsjö av foder och tillverkare och alla har olika åsikter om vilka som är bra/mindre bra. Vad tycker du?

2013-02-27 | 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0