Hemma igen - tävling imorgon

Hej allihopa, nu är jag äntligen tillbaka på hemmaplan igen!

Vi kom hem runt fem-tiden från fjällen och nästan direkt begav vi oss vidare för att hämta hästarna. Red Brent en liten stund i ridhuset för det går tyvärr inte och rida ut just nu.. Sedan fixades det där och packades innan vi begav oss hem igen med hästarna. Här hemma skulle ju allt packas upp, Brent skulle fin putsas då han inte såg ut som en tävlingshäst direkt hehe osv.. Kom in först vid halv tio nu på kvällen.

Imorgon är det tävling för mig och Brent i Kungsbacka. Känner att de kan gå lite hur som helst nu för att:
1) jag har inte ridit på en vecka
2) han har inte haft hoppsadel på sig på över en och en halv vecka. Kanske gör värsta dressyrkonsterna på banan imorgon istället ;)
3) imorgon blir det hans första start i avd.A .
Men men de går som det går, har inga höga krav på honom riktigt än.

Ska försöka blogga imorgon innan vi åker (08.45). Kommer putsa och packa allt imorgon för jag orkar inte göra det nu, så kanske kan fota något i samband med det? I vilket fall hörs vi imorgon igen för strax ska jag lägga mig och sova i min egna saknade säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0