På väg

Sitter just nu i bilen på väg mot Kungsbacka. Hann tyvärr inte fota något innan vi åkte, hade tänkt fota min "outfit" men hann ej det som sagt.

Idag ska vi starta 1,05m & 1,10m i avd.a som sagt. Så idag blir det alltså första gången som Brent startar i avd.a, men jag tror inte det ska vara några problem. När man tänker efter har jag inte ridit i avd.a på storhäst sedan november 2011 alltså över ett år sedan, dock gjorde jag ju en start på ponny i avd.a förra året.. Men men de går som det går idag, om det skulle gå helt galet så kan det ju ha och göra med att jag inte ridit på en vecka osv.. Men vi ska göra vårt bästa och är taggade!

Hoppas ni håller alla tummar och tår för mig och Bella idag då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0