Sjukanmäld idag...

Har haft ont i halsen i tre veckor, men i helgen bröt det ut ordentligt så jag haft svårt för att svälja och prata. Kollade upp det hos läkaren igår, och fick ta prover osv. Men jag hade inte halsfluss eller någon bakterie, utan bara virus i halsen/kroppen. Tydligen så har jag nedsatt immunförsvar och har lätt för att bli smittad utav andra, men det viruset jag har nu kan inte smittas. Så det ända jag kan göra är att vänta ut detta och ta värktabletter när jag får febertoppar, finns annars bara mediciner jag kan ta mot hostan och inte halsen. Dock är hostan inget problem... Har bara så jäkla ont i halsen.

Så blir vila tills jag känner mig bättre och inte anstränga mig så jag får ondare i halsen. Är antagligen därför det bara blivit värre och värre för att jag fortsatt rida varje dag och hållt på i stallet. Kände igår att det gjorde för ont när jag red, så idag fick Obbe gå med på 1:ornas hoppträning. De hoppade fram på ett par hinder och hoppade sedan en bana med nio språng och ca 70-80cm. Och han skötte sig så bra så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0