Årets första tävling om 1 vecka

Om exakt en vecka är det dags för årets första tävling. Vi åker då till Alingsås (lördag) och hoppar 1,05m och 1,10m i avd.B. Brent är sju år i år och får därmed starta avd.A, men vi har valt och vara snälla mot honom och starta avd.B (troligtvis) första tävlingen. Brent är fortfarande ung i sitt sinne och i sin kropp och jag vill inte stressa fram, iår blir trots allt hans andra tävlingsår någonsin. Om man tänker tillbaka på förra året hände det mycket och vi missade mycket pågrund utav olyckor. 
 
Iår hoppas vi på ett skadefritt år för både Brent och mig, så min pojkvän slipper sitta och torka blod från mitt ansikte igen.. ;) Jag är riktigt taggad inför vad denna tävlingstermin har att erbjuda oss, även kul att få börja tävla Avd.A igen och få fajtas om prispallen (inom en framtid). Ska även bli kul att vi har tänkt och åka iväg på något meeting, sist jag var på ett "meeting" var i Globen 2011 om man kan kalla det för meeting. Om jag är ledig och om det finns bra klasser åker vi troligtvis till björbeck i sommar, väldigt fint där.
 
Är ni lika taggade som jag inför detta nya året? Hur ser det ut för er? Ska de bli kul och följa vår utveckling? :D
 
En favoritbild i repris på Brent ♥
Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är absolut lika taggad! :D har en 6 åring som jag tävlar. Får se hur långt vi kan komma detta året :) bloglovin byte? Så kan vi följa varandra :)

2013-01-26 | 22:30:17
URL: http://systrarnawester.bloggplatsen.se
Postat av: Miccan

Lycka till, fin blogg! :)

2013-01-29 | 13:27:35
URL: http://micaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0