Det var längesedan!

Jösses, jag kommer knappt ihåg vart tangenterna sitter på skrivbordet, mer eller mindre. Har inte använt min data sedan i Tisdags-Onsdags. Som ni vet så har jag varit i Falsterbo med ett gäng från klubben, och det blev lyckade dagar även om tiden gick för fort! Jag har dock inte shoppat loss på mässan, och det var heller inte planen att göra. Men fick med mig ett par saker som jag kommer ha stor användning utav i alla fall. Så inget onödigt köpt, även om allting var impulsköp ;)
 
Var sängliggandes hela dagen igår för jag mådde så dåligt. Jag och mamma vet inte helt säkert vad det kan ha varit, men förmodligen har jag fått en reaktion på ett bett jag fick utav någonting i Fredags. Mamma är känslig mot myggbett och sådant, och jag blir också känslig mot det ibland. Så den stora flygande saken som bet mig i förrgår har troligen gett mig feber och illamående. Men idag känner jag mig nästan helt bra igen!

Båda pållarna ska ridas idag och jag ska försöka få med mig någon som vill fota, i alla fall någon utav hästarna. Vill ni i sådana fall ha bilder på Kiara eller Celine?
Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp film eller bilder från clear rounden med celine? :)

2013-07-15 | 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0