23 juni

Godkväll allihopa! Nu är även jag hemma och tillbaka till det verkliga livet för några dagar i alla fall ;) Är ledig fram till och med torsdag nu = 5 dagars ledighet på raken som är den längsta ledigheten som jag kommer ha i sommar. 
 
Nu ska jag och mamma gå ut i stallet och ta in hästarna sedan ska jag rida Brent. Ådi har lyckats få en framsko sned så han kommer få vila tills hovslagaren har fixat till den igen (imorgon kväll). Ska ta med kameran så kan nog mamma fota några bilder på mig och Brent, var längesedan ni fick se färska bilder på honom. 
 
Försökte ta några outfit-bilder, men de gick inte så bra när solen lös bakifrån och självutlösaren inte ville sammarbeta.. ;)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0