24 juni

Todeloo :D
Idag har jag haft två körlektioner och hunnit med att göra tre tester på bilskolan. Teorin börjar sätta sig bättre nu, och körningen går prima. Har inte kört så mycket innan, så visst är jag inget proffs precis, men det går framåt med stormsteg för varje körlektion!

Har inte hunnit med så mycket mera idag än att ha varit på bilskolan. Ridit Celine har jag gjort i alla fall, och hon gick kalasbra och var knappt trött efter "mellan-rundan" som vi tog idag. Vi har delat upp vägarna i skogen och kallar de för lilla-rundan, mellan-rundan och stora-rundan, samt så har vi den långa stora-rundan. Travar och galopperar man tar det mellan 30-60min beroende på vilken väg man tar. Så idag red vi i ungefär 45min, och Celly verkade inte ha någon träningsvärk från igår. 
Och just det, har preliminärt planerat in en clearround med henne nu också! :)
Ta en minut och släng in en fråga i frågestunden också! Ni har ju annars så himla mycket frågor, varför inte ställa dom nu när jag väl har frågestund och kommer svara på dom? Kom igen då!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0