26 juni

Godkväll bloggen! Vill först och främst säga att det är hästhoppning på Eurosport just nu, så ni inte missar det ;) 

Dagen började med att jag och mamma åkte in till Uddevalla i förmiddags som jag skrev. Blev som sagt shopping på Ikea, Hööks och Mio innan vi kunde bege oss hem igen. Väl hemma var jag i full gång med att plocka ut den gamla sängen och in med den nya med hjälp utav pappa. Så nu håller jag på och storstädar mitt rum från topp till tå. Dock dröjer det några dagar innan jag blir klar med allt haha.

Hästarna (Brent & Ådi) fick sig en promenad för hand i regnet.

Imorgon är det jobb som gäller igen, jobbar då mellan 11-20.15. Får se om jag hinner göra något tidsinställt som kan komma upp under morgondagen när jag jobbar..

 
Kommentarer
Postat av: Paulina

Hehe coolt jag såg inlägget samma minut som du publicerad det ! :P

2013-06-26 | 22:12:56
Postat av: Amanda

Hallå hästmänniskor!!

Besök min blogg där jag har världens erbjudande till er nu, det är nämligen så att min syster har massor med Häst & ryttarutrustning kvar från hennes nerlagda butik. Allt är nytt och till riktigt grymma priser. Så passa på nu!!

(Skriver detta igen då jag skrev fel bloggadress förut!!)

2013-06-26 | 22:54:19
URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Gud va fin design! :D

2013-06-27 | 17:24:12
URL: http://prestich.horseworld.se
Postat av: Anonym

vrf går det inte att kolla bak i arkivet? Man ser ju inte hela månaden ;(

2013-07-01 | 21:30:23
Postat av: Sandra

Man börjar undra om ni bägge gått och tappat skrivförmågan... Vart är uppdateringen tjejer? Jag har inget att läsa :-(

2013-07-01 | 22:25:42
URL: http://svanholts.blogg.se
Postat av: Izabella

Vad hände med uppdateringen? :( Hoppas ni börjar blogga snart igen så man har något roligt att läsa :)

2013-07-03 | 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0