Shopping @ Hööks

Jag och mamma har varit ute på en liten shopping runda nu på förmiddagen. Egentligen skulle vi inte köpa något speciellt utan bara hämta min säng som redan hade kommit. De sa att sängen skulle komma i början utav augusti men den kom redan igår, men jag är inte mindre glad för det haha :) Så nu ska jag försöka få ihop sängen och "renovera" lite i mitt rum helt själv.. Visar slutresultatet sedan. 
 
Vi svängde i vilket fall in på hööks en sväng och skulle kika på deras rea. Hittade lite saker som var nödvändiga, nästan allt var nödvändigt i alla fall ;) Det som blev köpt var ridskor till mamma, hemma benskydd, ridhandskar och  ett täcke och det var 50% på alla våra köp faktiskt :)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Julia

Alltid roligt att spontan shoppa på hööks! :)

2013-06-26 | 22:08:21
URL: http://goldentex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0