Dagens planer

Godmorgon bloggen och alla kära läsare! Idag står det jobb på schemat för mig och ikväll blir det ridning, putsning och packning inför morgondagen.. Jag jobbar 11.00-18.15 idag och jag gick upp en timma för tidigt då jag ställde om klockan på mobilen och sedan ställde den om sig automatiskt tydligen trots att jag stängt av det? Men men jag har sprungit runt i huset och studerat alla klockor så jag borde nog ligga i rätt tid nu..;) 
 
Ikväll blir det ridning, packning och putsning som sagt inför morgondagens tävlande i Billdal. Jag och Brent startar 1m och 1,10m (sveland), dock hade jag gärna debuterat 1,15m istället för och hoppa 1m. Men kände att jag ville ha en förklass inför sveland-klassen som är "huvudklassen", antar att Brent kommer vara ganska tittig i billdals ridhus imorgon. Så därför får vi debutera 1,15m en annan helg.
 
Någon utav er som ska till billdal imorgon?
 

Mina startnummer imorgon
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0