Rosetter & Plaketter

Ni som läst bloggen ett tag kanske minns att jag hänger upp de rosetter jag fått under året ovanför sängen..
 
Så idag  plockade jag ner de rosetter jag och Brent fick under 2012 och hängde upp den vi fått iår istället. Just nu ser det väldigt tomt ut ovanför sängen, men vi hoppas ju såklart på att de ska bli fler under året så småningom :D 
 
Före


Efter


Brent fick ju även hans livs första plakett när vi var i Alningsås!


Dock hamnar även hans plakett bakom tv:n i den lilla högen, vet inte riktigt vart jag ska göra av dem. Har en överfull påse inne på mamma och pappas rum med plaketter också. Egentligen skulle jag vilja sätta upp alla plaketter på en stor träskiva och hänga upp istallet på en vägg.
 
Kommentarer
Postat av: teamnr.blogg.se

hejsan jätte fin blogg:)
kika gärna in på min och min väns ny startade blogg
och kanske släng in en kommentar http://teamnr.blogg.se/

2013-03-25 | 08:32:41
URL: http://teamnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0