Svar på kommentar :) - tidsinställt

Isabella om Godnatt♥:
Är det inte kämpigt med förhållande när hästarna och tävlingar tar upp så mycket tid? Och att du bor i uddevalla och han i göteborg är ju inte nära heller. Beundrar att du tar dig tid för det!! Ha en bra dag och riktigt bra blogg har ni!

Svar: Börjar med och säga tack, riktigt kul att du tycker det!:)

Jodå ibland är det ganska jobbigt, särskilt när man måste pendla så långt. Jag bor ju inte riktigt i Uddevalla utan några mil utanför, jag bor ca 7 km från Dingle. Så om jag åker tåg (måste sedan byta till buss i göteborg) tar det nästan tre timmar innan jag är framme vid hans dörr.

Nu när det är sommarlov går det ganska bra att åka iväg, oftast stannar jag hos honom i max tre dagar. Då rider jag hästarna samma dag som jag åker så får dom vila dagen efter om mamma inte rider sedan rider jag samma dag jag kommer hem igen. Så brukar det oftast se ut för mig men ibland stannar jag längre när jag vet att mamma kan rida hästarna. Det är ett ständigt planerande, jag kan tänka flera veckor i förväg "om vi är då, då kan jag rida hästarna så" osv haha. När det är skolan är det dock lite krongligare, då kan vi bara ses på helgerna och oftast är det ju tävlingar då. Men han har faktiskt åkt med på några tävlingar och ibland lämnar vi honom vid bussen på väg till tävlingar osv. Sedan när han är hos mig så rider jag hästarna som vanligt och undertiden då brukar han roa sig med min dator.

Så det går allt bara man vill och självklart hade det inte funkat om jag inte hade haft mamma♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur träffades ni? :)

2011-07-31 | 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0