svar på era frågor :)

Julia om Ställ frågor till mig!:
1. Hur kändes det precis när du kom in i Globen?
2. Vem är din förebild?
3. Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
4. Har du någon fobi?
5. Vad gör du på fritiden när du inte är i stallet?
6. 3 grejer du inte kan klara dig utan?
7. Morgon/kvällsmänniska?
svar: 1.
När jag stod i ingången precis innan det var min tur var jag så jävla nervös. Sedan när jag travade in på arenan släppte nervositeten och de blev en mer wow upplevelse. Sedan var jag så koncentrerad på att jag skulle repetera banan direkt jag kom in eftersom jag inte han gå den riktigt.
2. Jag har ingen direkt förebild, men jag tycker att tex rolf och angelica rider bra.
3. snäll, envis, glad
4. hatar möss och ormar
5. på vardagarna kommer jag hem strax efter fem och då är det alltid stallet som gäller. På helgerna när jag inte tävlar träffar jag min pojkvän eller kompisar.
6. pengar, mobil, hästarna/pojkvän
7. både och men mest morgonmänniska

Emilia
om Frågor och svar:
Såg dig! (om det är du som hoppade?) Var riktigt kul! :)
svar:
jag hoppade semifinalen på torsdagen.

Julia om Ställ frågor till mig!:
1. Nervös inför Globen?
2. Framtidsdrömmar?
3. Har ni eget stall?
svar: 1.
jag blev skitnervös samma dag, men inte så mycket annars.
2. en dröm hade ju varit att man hade haft mycket pengar så man hade kunnat köpa många fina unghästar.
3. ja

tove :) om Kändishotell:
vilket hotel är det ??? ;) hoppas du vinner globen :D
svar:
vi bodde på quality hotel globe

Jenni om Ställ frågor till mig!:
Hej :)
1. har chapella kapacitet att gå 140/145 klasser?
2. Vilka ridstövlar skulle du rekommendera? (både snygga och sköna)
3. Vad tycker du om JW hjälmen, positivt/negativt.
Mvh:)
svar: 1.
Jag tror att Chapella kan gå 1,40 ja. Dock måste jag bli säkrare för jag är höjd rädd.
2. de skönaste stövlar som jag har haft är mina förra pioneer med bling. De är både sköna och snygga, tyvärr är kvaliten inte den bästa och den modellen jag hade finn inte längre. Mina nuvarande stövlar som är utav märket parlanti är också sköna och snygga, med bättre kvalite. Jag gillar mer stilrena stövlar och de måste sitta "tajt". Moutain horse stövlar är också snygga och sköna med bra kvalitet, men på mig sitter dom inte så "tajt" som jag vill ha det.
3. Jag har haft JW hjälm sedan 2006 och jag älskar hjälmen. Den är stilren, sitter skönt och är snygg. Enda minuset är att hjälmen är jäkligt varm på sommaren (vet inte om den är varmare än andra då jag inte har något att jämnföra med). Sedan blir ju hjälmen även solblekt tillslut vilket är synd med alla sammet hjälmar. Jag har haft min i mer än 3 år och den är fortfarande hel och ren. 

Anonym om Test ridit i globen!:
1. Varför får du rida där ?
2. Ska du hoppa med Rolf-Göran bengtsson ? :o
Lycka till!!
svar: 1.
jag kvalade till cupen stockholm trophy som gick i globen.
2. nej, honom tävlade jag inte mot.

amanda om Hoppat julhinder:
Åh, vet du någon webshop som säljer babypelham? Har letat öööööverallt men hittar inget! :(
svar:
jag har ett tvådelat gummi babypelham och det var väldigt svårt att få tag i. Mamma beställde  det från någon hemsida men kommer tyvärr inte ihåg ifrån vilken.

Kommentarer
Postat av: fanny

hehe de känns skönt att höra att du oxà är höjdrädd som tävlar ändà rätt höga klasser, jag är oxà de, men just nu har jag bara tävlat dressyr men jag vill hoppa men är fortfarande lite rädd efter smà olyckor. känns bra att jag inte är ensam om de (a)

om du förstàr.

2011-11-28 | 15:21:42
URL: http://fannyteresiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0