Sara gästbloggar

Jag heter Sara och är 16 år och jag har en egen ponny som jag delar med en kompis. När jag inte är i stallet är jag med kompisar eller fotar.

Efter 15 provridningar hittade vi vår Mingus. I december 2011 fick vi honom och nu har vi hunnit med en tävling tillsammans. Han är en renrasig new forest från Åstratorps. Hans riktiga namn är Åstratorps Mingus. Han är tävlad upptill 130 i hoppningen men efter ett kolikanfall inne på banan tycker han inte det är lika kul på dom höga höjderna. I dressyren har han tävlat upptill LA. Mingus är inte den mysigaste ponnyn bara ibland, han är busig i hanteringen dag till dag. Han är en kopia av Mulle, helt tokig i mat. Vid uteritter kan han bli lite piggare då han tycker det är så himla kul.

Jag vill utvecklas med Mingus och lära känna han bättre. Målen är att starta lokalt på LD-LC. I dressyr vill jag först ut på lite klubbtävlingar. Ska börja på LC:1 och sen när det går bättre går vi vidare.

Tack för att jag fick möjligheten att gästblogga hos er på eran grymma blogg!

Kram Sara, http://tvaryttareenponny.blogg.se


Tack för visat intresse för att gästblogga hos oss, Sara!
Även tack till dina fina ord :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej förlåt, ville inte låta sur eller något sånt! :) Tack så mycket!

Kram Sara

2012-03-28 | 20:03:50
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0