Svar på fråga

Emelie Om: Gästträning // Dressyr
Hur högt tävlar ni?? :)
 
Jag vet inte om denna fråga var ställd till Bella och Obelix eller om du menade oss båda som driver bloggen.. Jag har inget bättre för mig så tar frågan som om att du frågar mig med ;)
 
Just nu rider jag och tävlar endast min storhäst Brent som är 7år, vi har startat upp till 1,10m med felfri runda (avd.B). Iår är tanken att även starta 1,20m stadigt i avd.A (kanske högre också), vi börjar dock årets första tävling med att starta avd.B och stressar inte fram. Vi hade planer att starta 1,20 redan förra året men planerna fick ändras då vi kraschade och jag skadade mig, sedan gick han över bommen i transporten och skadade sig..
 
Innan Brent hade jag en annan storhäst som jag fick placeringar med i upp till 1,30m, var andraplacerade i finalen utav riksmästerskapet 2011. Vi var även med och tävlade i globen 2011!
 
Innan jag började rida storhäst hade jag även en drös med ponnyer. Om man ska ta det kort och gott hade jag vinster upp till MvsB+globengehäng och startade MvsA. Var även med och tävlade i scandinavium 2007 och flertal placerinar i DM, andraplacerad som bäst. Under 2007 började jag även tävla lite fälttävlan då jag hade två rutinerade ponnyer i den grenen. Bästa resulaten där är nog en andraplacering i Mvs och trea inviduellt i Lag-SM (slutade med fälttävlan samma år som jag började med det).
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0